Gyenei Ferenc a Dalmand Zrt. növénytermesztési ágazatigazgatója tartott színes bemutatót a nagyszámú érdeklődőnek. Elmondta, hogy a cégcsoport olyan nagy hagyományokkal és népszerűséggel rendelkező hazai márkák tulajdonosa többek között, mint a Pick, a Herz, a Sole és a Mizo. Közel 6 ezer főt foglalkoztatnak 50 telephelyen, évente mintegy 500 ezer hízósertést bocsátanak ki, 200 millió liter tejet dolgoznak fel, 300 ezer tonna takarmányt állítanak elő és 3 millió rúd szalámit gyártanak. Előadásának második részében a Dalmand Zrt.-ről adott áttekintést. A vállalat elsősorban szántóföldi növénytermesztéssel és vetőmagtermesztéssel, tenyészsüldő előállítással és haltenyésztéssel foglalkozik, mintegy 380 fő alkalmazásával. Gyenei Ferenc hangsúlyozta, hogy a társaság az Agrár-és Környezettudományi Kar duális képzési partnerszervezete és kiemelt fontossággal kezelik a szakmai utánpótlás nevelést.
A rendezvénysorozat ebben a félévben még két előadással folytatódik. A Döbröközi Mezőgazdasági Zrt. és a Fino Cégcsoporthoz tartozó Bos-Frucht Agrárszövetkezet mutatkozik be.
A következő előadásokra szeretettel várunk minden érdeklődőt!
http://akk.ke.hu/kezdolap/hirek/582-bemutatkozott-a-dalmand-zrt#sigProIdb10954c528